در آمد بازی های ویدیویی با درآمد ورزش در سال 2017 برابر خواهد بود

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
18:43
پنج شنبه 9 آذر 1396

 حتما تا به حال شنیده اید که صنعت بازی سازی از لحاظ کسب درآمد موفق شده تا صنعت فیلم سازی را پشت سر بگذارد. در سال ۲۰۱۶ درآمد گیشه ۳۸ میلیارد دلار اعلام شد این در حالی است که این رقم برای بازار بازی های ویدیویی امسال ۱۴۹ میلیارد دلار بیان شده.

 
سال قبل درآمد این بخش ۱۰۸ میلیارد دلار بود که حالا به لطف وجود بازارهای ارزشمند ۳۳ و ۱۴ میلیارد دلاری چین و ژاپن شاهد رسیدن به به مرز ۱۵۰ میلیارد هستیم.
 
در حال حاضر عمده ترین درآمد با ۵۰ میلیارد دلار سهم در اختیار بخش موبایل است و انتظار می رود که این روند تا سال ۲۰۲۰ نیز ادامه یافته به طوری که نیمی از بازار در اختیار بازی های موبایلی باشد.
 
بازار پی سی نیز با رشدی ۳ میلیاردی از ۲۹ به ۳۲ میلیارد دلار افزایش درآمد داشته است. در بازار کنسول ها آنطور که به نظر می رسد رشد خارق العاده ای را شاهد نیستیم و درآمد کلی آن تقریبا ۳۳ میلیارد دلار اعلام شده.
 
اخیرا نیز گزارشی توسط سوپردیتا منتشر شده که نشان می دهد تا سال ۲۰۲۲، گیمرها فقط ۲۵ میلیارد دلار از طریق میکروترنزکشن خرید انجام خواهند داد. میکروترنزکشن در واقع به نوعی خریدهای داخل بازی های ویدیویی هستند که کاربر می تواند با پرداخت پول واقعی، محتوای مجازی دریافت کند در حالی که پیشتر نیز بهای کامل برای دسترسی به بازی را پرداخته است. استفاده نادرست از این امکان،‌ Star Wars Battlefront II را با مشکلات بسیار جدی روبرو کرده.


تعداد بازدید از این مطلب: 23
بازدید : 23

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود